Nedostatečný vědecký výzkum enioanatomie, deficit enioanatomických znalostí, nepřítomnost výukových programů, učebnic a metodických příruček nejenom zpomaluje uznání enioanatomie jemnohmotných těl člověka jako výukového a vědeckého oboru, ale i komplikuje vývoj informační medicíny, eniomedicíny, PSI-fenomenální a duchovní medicíny, eniotechnologií výchovy, výuky, léčení, regenerace, rehabilitace a rekondice, a také znemožňuje všestranný, vyvážený, harmonický a univerzální vývoj jemnohmotných těl. Nedostatečné rozšíření a popularizace již existujících enioanatomických znalostí znemožňuje jejich využití v pedagogice, psychologii, sociologii, sportu, profesní přípravě, v duchovním a PSI-fenomenálním vývoji člověka. Takový stav podmiňuje analýzu enioanatomie a vysvětlení významu enioanatomie jemnohmotných těl člověka.
Cíl. Vysvětlení významu enioanatomie jemnohmotných těl pro pedagogiku, psychologii, medicínu a eniotechnologie výchovy, vývoje, léčení, regenerace, rehabilitace a rekondice člověka.
Život na Zemi vznikl před čtyřmi miliardami let. Okamžik vzniku člověka jako nejvyšší formy života na Zemi zůstává diskutabilním. S tím, jak si člověk začal uvědomovat sám sebe jako homo sapiens, začíná všestranně a hluboce poznávat sebe samotného. Před více než 7 000 lety ájurvéda („věda života“, „ájju“ – život a „véda“ – znalosti, nauka) prastaré árijské civilizace Bcharata-Varši ukazovala, že člověk má anatomický, efírový, mentální, intelektuální a příčinný obal. Již tehdy bylo známo, že člověk se skládá nejenom z fyzického těla, ale i z jemnohmotných těl. Za celou tuto dobu lidstvo nedokázalo systemizovat znalosti o anatomii jemnohmotných těl člověka. Jakékoliv informace o anatomii, funkční anatomii a enioanatomii jemnohmotných těl člověka jsou stále aktuální a zároveň nedostatečné. Nepopiratelným faktem je skutečnost, že v současné době ještě není zformovaná enioanatomie jemnohmotných těl člověka jako vědecká a studijní disciplína. Takový stav zpomaluje a v některých směrech dokonce znemožňuje rozvoj eniocytologie, eniohistologie, eniofyziologie, eniobiochemie, eniomedicíny, eniopsychologie, eniopedagogiky, duchovní pedagogiky, výuky a výzkumu jemnohmotné – informační, mikročásticové, světelné, energetické, informačně-energetické, energoinformační a elektromagnetické stránky člověka. Absence enioanatomického základu těchto pro člověka neobyčejně důležitých disciplín vede k jejich chybnému a neperspektivnímu vývoji.
Člověk je složitější než všechno to, co o něm dosud věda poznala. Skrývá v sobě, především však jeho jemnohmotná těla, mnoho neznámého. Například: Kdy a jak vznikla jemnohmotná těla? Které hmoty budují jemnohmotná těla? Kolik má člověk jemnohmotných těl? Kolik čaker obsahuje jedno jemnohmotné tělo? Jaká je stavba čakry? Jakou strukturu má meridiánový biologicky aktivní bod? Jaká je enioanatomie sušumny, hvězdných kanálů, meridiánů? Která těla jsou primární? Na informačně-energetickém základě kterého jemnohmotného těla se vyvíjí telemetrie? Jaký význam pro člověka má vývoj jeho jemnohmotných těl? Ve kterých pásmech elektromagnetického spektra se uskutečňuje informačně-energetická vzájemná výměna jemnohmotných těl? Rozsáhlé a podrobné odpovědi nejenom na tyto jednoduché, ale i na mnohem složitější, světonázorové a životně aktuální otázky, může dát enioanatomie jemnohmotných těl člověka.
Enioanatomie jemnohmotných těl a anatomie fyzického těla člověka jsou ve strukturálně-funkční jednotě. Jemnohmotná těla jsou vzhledem k fyzickému tělu primární. Podle integrální holografické matrice vnitřních částí všech jemnohmotných těl se uskutečňuje morfogeneze fyzického těla. Je nutné je studovat, zkoumat a vyvíjet současně. Takový přístup umožňuje studovat hrubohmotný a jemnohmotný základ člověka v jednotě a celistvosti.
Bez enioanatomických znalostí není možný vývoj všech eniologických disciplín o člověku v souvislosti s jeho podstatou a potřebami. Enioanatomie jemnohmotných těl člověka směřuje a udržuje eniopedagogiku, eniopsychologii, eniofyziologii, eniomedicínu a eniosociologii v mezích životních sfér, životní činnosti a potřeb člověka. Znalost těchto disciplín, jejich technologie, metody a prostředky musí vycházet z enioanatomického základu jemnohmotných těl člověka. Jen tak nabudou konkrétnosti, stanou se předmětnými, pragmatickými, cíleně nasměrovanými a adekvátními člověku, dosáhnou jednoty procesů výchovy, výuky, vývoje, zdokonalování, léčení, regenerace, rehabilitace a rekondice. Jednota fyzického těla a jemnohmotných těl, jednota člověka současného, minulého a budoucího, jednota člověka, Země, Vesmíru a duchovního Bytí, individualita člověka a jeho identita se stanou základem výchovných, výukových, medicínsko-biologických, psychických a duchovních eniotechnologií.
Enioanatomie přináší nejenom nové znalosti o člověku a pro člověka nové možnosti, ale umožňuje také vnést zásadní změny do technologií nebo vypracovat nové technologie:
- eniopedagogické, eniopsychologické, eniofyziologické, eniomedicínské, enioduchovní a jiné eniologické sféry života člověka;
- všestranného, harmonického, vyváženého a univerzálního vývoje jemnohmotných těl;
- okamžitého přenosu informačního obsahu jakéhokoliv počtu knih do jemnohmotných těl, což značně urychlí a kvalitativně změní proces psychického, intelektuálního, mentálního a duchovního vývoje člověka až do PSI-fenomenálního stavu jasnoznání a apriorních znalostí;
- vytvoření informačně-energetického základu vývoje, zdokonalování a projevu PSI-fenomenálních schopností;
- vývoje člověka do takového stadia, které umožní transformovat psychické vlastnosti, zvláštnosti, schopnosti a možnosti na PSI-fenomenální úroveň;
- sjednocující výchovu, výuku, vývoj, zdokonalování, léčení, regeneraci, rehabilitaci a rekondici člověka;
- harmonizace vývoje fyzického těla s jemnohmotnými těly, člověka s vnějším prostředím, společností, Zemí, přírodou, živočichy, biosférou, noosférou, Vesmírem a duchovním Bytím;
- informačně-energetického očišťování, dosažení informačně-energetické čistoty, zachování informačně-energetické individuality, informačně-energetické homeostázy a imunity;
- enioanatomické kontroly, hodnocení, prognózy, diagnostiky, odborného výběru, vědeckých výzkumů a praktického řešení každodenních problémů lidského života;
- PSI-fenomenální diagnostiky, které umožňují určovat náchylnost člověka k určitým nemocem v průběhu jeho ontogeneze, znát enioanatomické příčiny a energoinformační faktory rizika vzniku nemocí;
- léčení, regenerace, rehabilitace a rekondice člověka;
- včasné prevence vývoje nemocí, dosahování stoprocentního uzdravování z jakýchkoliv nemocí a umožnění života bez nemocí;
- které se vyvarují chyb ve výchově, výuce, vývoji, zdokonalování, léčení, regeneraci, rehabilitaci a rekondici člověka;
- prevence informačně-energetického znečišťování, změn informačně-energetické identity a individuality, oslabení informačně-energetické imunity, funkční nedostatečnosti, morfologických patologií, mutace buněk, chronické únavy, imunodeficitního stavu, předčasného stárnutí organizmu, psychických poruch a vývoje jakýchkoliv nemocí;
- včasné enioanatomické individualizace, korekce, harmonizace a aktualizace procesů výchovy, výuky, vývoje, zdokonalování, socializace, profesní přípravy, tréninku, posílení zdraví, profylaxe, léčení, regenerace, rehabilitace, rekondice, organizování zdravého způsobu života a jiných technologických směrů zdokonalování, zjednodušování a prodlužování lidského života.
Obsah enioanatomie jemnohmotných těl člověka umožňuje studovat enioanatomii jemnohmotných těl člověka, pochopit význam jemnohmotných těl, vidět perspektivu a praktické využití enioanatomických znalostí v mnoha sférách a aspektech života člověka. Již dnes může být enioanatomie jemnohmotných těl člověka součástí základu kontroly, hodnocení, prognózy, diagnostiky, vědeckých výzkumů a získávání všestranných informací nejenom o člověku ve všech sférách a aspektech jeho života, ale i o technologiích, metodách a prostředcích výchovy, výuky, vývoje, zdokonalování, léčení, regenerace, rehabilitace, rekondice, profesní přípravy, tréninku, socializace člověka a mnoho dalšího. Všestranný vývoj jemnohmotných těl, duchovnosti, duševnosti, PSI-fenomenality a božskosti člověka je nemožný bez enioanatomických znalostí. Enioanatomické znalosti otevírají kvalitativně nové možnosti pro pochopení toho, co představuje člověk, co a jak je nutné udělat pro to, aby se člověk stal všestranným, harmonickým, zdravým, radostným, šťastným, úspěšným, humánním, PSI-fenomenálním, vysoce duchovním, a dokonce i božským.
Objektivní znalosti enioanatomie jemnohmotných těl člověka má značný informační přínos proto, aby se enioanatomie stala vědeckou a studijní disciplínou všech stupňů vzdělávání, zvláště při přípravě lékařů, rehabilitačních pracovníků, eniopsychologů, eniopedagogů, vychovatelů, učitelů, trenérů, léčitelů, enioléčitelů, sociologů, teologů a mnoha dalších specialistů, kteří pracují s člověkem. Nastal čas, aby se enioanatomie stala základem eniopedagogiky, eniopsychologie, eniofyziologie, eniomedicíny a jiných eniologických oborů o člověku.
Jemnohmotná těla skrývají mnoho tajemství o člověku, ještě nejsou využity jejich fantastické možnosti pro člověka, ještě se nestaly základem rozličných technologií, řešení životních problémů člověka. Proto prosím všechny, kteří chápou význam enioanatomie jemnohmotných těl člověka, aby ji zkoumali a studovali, vytvářeli enioanatomické technologie vývoje a zdokonalování jemnohmotných těl člověka.
Převážná většina enioanatomických informací o jemnohmotných tělech je nová. Poprvé jsou enioanatomicky popsány informačně-energetické hmoty, jemnohmotná těla, holografické integrace jemnohmotných těl, čakry, sušumna, merudanda, ida, pinhala, hvězdné kanály, meridiány, meridiánové biologicky aktivní body, mikrokanály, anastomózní uzly spojení, sítě subultrakanálů, univerzální a specifické životní informačně-energetické bioplazmy, informačně-energetické vzájemné výměny, jejich strukturálně-funkční stavy, režimy fungování, funkce, funkční možnosti, jejich význam pro člověka a mnoho dalšího.
Znalost enioanatomie jemnohmotných těl umožňuje provádět expertní analýzu, expertně hodnotit a vyvozovat závěry ze známých technologií, metod a prostředků eniologické, eniopedagogické, enioduchovní a PSI-fenomenální výchovy, výuky, vývoje a zdokonalování člověka, z eniomedicínských, eniopsychologických, psychotronických, ezoterických, PSI-fenomenálních, duchovních, léčitelských a jiných technologií léčby, regenerace, rehabilitace, rekondice a mnoha eniologických a duchovních sfér života člověka.
Enioanatomie odhaluje nejdůležitější eniologické zákonitosti stavby jemnohmotných těl člověka jako holograficky strukturovaného informačně-energetického koncentrovaného projevu objektivní vesmírné reality jako hologramu, který má 15 primárních, 61 sekundárních komponentních a 105 sekundárních identických hologramů jemnohmotných těl se specifickými strukturami a strukturami identickými s fyzickým tělem. Jemnohmotná těla se stále nacházejí ve stavu informačně-energetického sjednocení se Zemí, přírodou, biosférou, noosférou, Vesmírem, duchovním Bytím a nepřetržitě mezi nimi probíhá informačně-energetická vzájemná výměna. Proto je nutné studovat a zkoumat stavbu, formu, strukturu, vnitřní architektoniku, topografii a funkce jemnohmotných těl a jejich změny v procesu fylogenetického a ontogenetického vývoje z hlediska informačně-energetické jednoty s vnějším prostředím a stále se měnícího charakteru informačně-energetické vzájemné výměny.
Znalosti enioanatomie jemnohmotných těl člověka jsou značným přínosem pro uznání enioanatomie jako studijního a vědeckého oboru.
Autor: doc. Mgr. Anatolij Vasiľčuk, CSc.
Zdroj: www.vasilcuk.cz
Staňte se partnery magazínu Kulatý svět, přidejte se k autorům. Kontaktujte naši redakci.
Buďte první, kdo přidá komentář